duminică, 4 decembrie 2011

Meserie - "lupta" cu timpu'

Nu am cuvinte sa va explic aici... am avut inspiratie divina! Eram ca femeile, cum zicea Teo, intr-o sfera a timpului, unde pentru ele in interior inseamna ore intregi, pentru noi "afara" sunt vro 5 minute! Femeia o foloseste des cand se machiaza, iar noi ne grabim! 

Despre subiectele abordate n-am ce sa va explic, vorbesc versurile destul de clar... am folosit foarte multe metafore, as putea spune ca sunt destept, dar nu sunt!! Iar cand sunt ma fac ca sunt, deci nu sunt!! Hai ca deja timpu' se joaca cu mine! 

Am auzit vorbe gen: "dar de ce te misti mereu in videoclip?" "Nu-mi place ca "gesticulezi!"" sau " Ba tu vrei sa fi Doc?! ". Deci frate ma misc in videoclip deoarece inca traiesc, o sa fac si un videoclip mort... Imi place sa "gesticulez" in timp ce vorbesc, deoarece sunt sigur pe cea ce zic si nu imi place sa stau "impaiat"! Cat despre Doc ( unu dintre cei mai buni Rapperi din Romania ) n-am cum sa fiu ca el, nu ca nu as putea, dar nu mi-a dat Bill Gates si mie aprobarea, mi-a zis ca pot sa fiu maxim "xlsx". Acum ce zici mama ce figurant e asta, da ma am figuri!!

Hai ca mi s-a uscat gura la cat am scris, pace and love...

Vizionare placuta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu