luni, 5 decembrie 2011

Un vis ciudat...


Cineva sa ma trezeasca... ceva nu merge!

Se facea ca eram acasa... era dimineatza, 5 decembrie, stiam ca in seara aceea va veni Mos Nicolae, asa ca mi-am pregatit ghietele, le-am sters foarte bine atat de bine incat s-a luat vopseaua, nu puteam sa le las asa... ce zicea Mos Nicolae ca nu-l respect... asa am fost si mi-am luat altele!

Vine seara....pe deal
Adorm devreme, vreau sa vad ce imi aduce, mi-am pus foarte multe dorinte, i-am trimis si scrisori de dragoste... dar nu lui, lu' doamnei Nicloae!!

Lista cu dorinte

- vreau sa imi aduci mosule niste ochelari, sa vad lumea altfel
- vreau sa imi aduci doua gemene, ca sa am parte de dragoste fara cearta... cand face una mofturi, trec la cealalta ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic!
- vreau mult verde sa vad, imi place verdele, imi da starea aia de liniste! Ce culoare frumoasa!!!
- vreau o pensula cu o culoare asa mai roz... sa imi pictez viata-n roz... dar stai am zis mai devreme ca imi place verdele, atunci vreau verde cu roz si asa doar roz parea ceva a gay!
- vreau sa imi dai si mie un cm mai mult in penis, ca sa pot sa ajung la 20cm records...( asta o pun in paranteza)
- vreau sa  imi trimiti un bilet doar de dus la Las Vegas
- si as mai vrea inca o mica dorintza... ai putea sa dai jos toti politicienii actuali, mai avem si alti porci de hranit???

Dar m-am trezit acum... ora 3 si 20 de min... Ceva nu e bine... pantofii n-au nimic inauntru, oare ce s-a intamplat, o fi murit mosu'? Oare nu mai stie unde stau? Sau n-am fost cuminte ?

Si la un momendat mi-am dat seama cat de prost sunt... deci sunt chiar prost... Cum sa intre toate dorintele in cizmulitele alea, daca stai sa te gandesti nici macar un politician cat de putin ar fii mancat el, nu conteaza acum de la cine a furat... dar n-avea loc!

Deci asa ca nu a fost vina lui ci a mea... data  viitoare pun toate incaltarile...

Si mai e inca ceva dubios... adica azi e ziua mea de 3 ore si jumate si nimeni nu mi-a zis la multi ani, oare de ce?

O sa fiu eu primu'... LA MULTI ANI BOGDAN!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu